niedziela, 28 lipca 2019

PIERŚ Z KURCZAKA ZAPIEKANA Z ZIEMNIAKAMI

Przepis ten znalazłam na Smaczny.tv.Wyskoczyła mi taka reklama na FB więc postanowiłam spróbować to zrobić.Wyglądało apetycznie i powiem Wam że też tak smakuje.Pierś z kurczaka jest soczysta z chrupiąca skórką i do tego zapiekane ziemniaczki.Pycha!!!!

SKŁADNIKI
4 piersi z kurczaka
150g boczku
200g sera żółtego w kawałku
800g ziemniaków
mozzarella do posypania
sól pieprz tymianek

WYKONANIE
Piersi z kurczaka oczyszczamy ze skórek jeśli są :).Nacinamy nożem w poprzek ale nie do końca.

Boczek oraz ser żółty kroimy w kwadraciki :).
W zagłębienia wkładamy naprzemiennie raz serek raz boczek :).
Tak ozdobione filety przekładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia.Posypujemy serem mozzarellą.Solimy i posypujemy pieprzem.
Ziemniaki obieramy i kroimy na mniejsze części.Dokładamy do naszych filetów,polewamy oliwą z oliwek,solimy i posypujemy tymiankiem :).
Wkładamy do nagrzanego do 180C piekarnika i pieczemy ok.45-50 minut.Zapach przy pieczeniu nieziemski :D.
Po tym czasie wyjmujemy z piekarnika i zajadamy.
Ja podałam jeszcze z żółtą fasolką szparagową :).
SMACZNEGO!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz